window blues

sämst uppdat av bloggen, men who reads its anyway? (:   (17onde ggn, min data är på lagning)
jag har lärt mej alla Lykke Lis låtar idag på bussen. hon är inte bara en jäävligt bra artist med jäävligt bra musik utan hon är snygg också. kanske den snyggaste kvinnan ALIVE!
måste säga att jag nu är extremt pepp inför gymnasiet! ska börja på fucking bajsrytmus och fucking bli som hon!
hon sa i en intervju att hon inte var särskilt musikalisk!?? :o wrongwrongwrong meen det ger ju hopp för mänskligheten! ha.
läser extremt tids- och moderiktiga bloggar som är såå fashion och inne och TRÅKIGA så man vill kräkas. påminn mej att ALDRIG mer slösa tid på sånt jävla dravell, känner att jag är rätt over fashionista-tiden.
rip off/copycat på coola människor är jag fortfarande. ibland. dock..
det var allt jag hade att säga. schnyggt.

-s-

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

Gissa vem som var på realise partyt förra året?

2009-01-15 @ 20:45:06
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0