she was never bored 'cause she was never boring


well, some people would find this rather disgusting, I would just call it: what's left of my breakfast
(vill du fortfarande flytta ihop med mej nea?) skojjaaaa. klart du vill! ;)
serri: kolla mitt hår? vad är hår och vad är vägg liksom??
egentligen när jag kunde utnyttjat mina eftermiddagstimmar på plugg och andra nyttiga saker drack jag kaffe, lyssnade på bra musik och pratade om allt och alla med my dear friend. och tog bilder på mej själv i min desperata jakt på bekräftelse. naat.
nu ska jag göra nått nyttigt och ljuga och överdriva om hur bra jag är och få ihop detta till nått cv-liknande.
puwwwwsss

Kommentarer
Postat av: linnea

of course! jag samlar på disk i mitt rum och det ligger ett bananskal på golvet, vår lägenhet kommer vara hel fräsh, hihih

2009-01-26 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0