nu drack jag lite för mkt och ramlade lite för många gånger igen...

har ramlat två rejäla gånger idag.  och druckit fööör mycket.
när vi satt på fiket ville jag spy för att jag hällt i mej så mycket. vad har jag då druckit idag? té... var och när ramlade jag? på blanka eftermiddagen i hornstull, efter att ha snubblat på en trottoarkant (!?hur lyckas man!?) och efter att ha tagit en liten omväg för att undvika läskiga varelser på kvällen påväg mot bussen..
mina händer värker och är rosa :( plus att jag har p-pms. alltså pms innan pmsen. typ.
idag har jag iaf köpt hårband på aa och lärt mej hur man blir bra på bild! känns om ett åstadkommande att skryta med :)
kanske flyger det upp lite bilder under natten? vem vet?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0