not livin the fuckin normal life!

jisses. imorse vaknade jag upp bredvid nea. var tvungen att tänka till lite vad som hände igår och kom på att jag knappast är den stereotypa och normala tonnåringe. och jag klagar inte! hahah
igår började vi hemma hos nea sen drog vi oss mot söder slutade på pet sounds bar där inga mindre än:
Sahara hotnights, adam odelius från shout out louds och en snubbe ur soundtrack of our lives satt och ölade i ett hörn med en massa peeps. sjukast var när ja fick syn på en kille där i den lilla folkmassan, killen vars musik jag seriöst dyrkat och avgudat sen han släppte sin första singel. helt insane, mina ben blev gele och den poppiga 14åringen i mej väcktes till liv igen. jag ville bara kasta mig på honom och bara skrika och gråta och berätta hur bra han var och hur mycket hans musik har betytt för mej, herregud, jag vet det låter såå cheezy, men det är tyvärr så det är.
 
brände alla mina besparingar, seriöst, har FET-ångest för det idag. ska dock fråga om lite extrakneck runt om i staden... då kan jag faktist gå på denne gudomlige mans konsert och hänga på pet sounds bar oftare i hopp om att träffa honom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0