JAG MÖTTE LASSIE i randiga strumpor och tupperat hår.

idag, träffade jag två brüds på string vars blogg jag följt en liten tid. kulkul:) kändes lite som att träffa en kändis eller två.
var även på musikal med klassen. wiihoo! :D:D:D:D:D *kräkas*. så jag kände jag. vad såg vi? high school musical.   -.-
MEN! (snälla säg inte dehär till nån) den vart ju rätt bra. hah.
ush, jag är för cool för sånt här.
meen jag kanske stog upp i slutet och jublade liiite och kanske var lite glad då. det bästa var att jag faktist blev pepp på att göra vår äckliga fucking tråk musikal nu i vår. det var ju nått lite positivt (och LÄSKIGT).
såklart var vår klass högljudast, känsligast och klappigast. på nått sätt känner jag mej alltid så sjukt estetisk när jag är med dom på nått sånt här. som om alla jag kände hade randiga strumpor och tupperat håår...
nu har jag även yagit ett avgörande beslut för min framtid.
jag har bestämt vilken låt jag ska sjunga på alla auditions i vår. WOOHOO!
put your hands up for me, put your hands up for me...
<3

Kommentarer
Postat av: cessssuuuu

trevlans att träffa dig hörröööö

<3

2009-01-16 @ 18:39:20
URL: http://youaresoblue.blogg.se/
Postat av: Malin

yesyes det var trevligt att träffas! :D

2009-01-17 @ 16:17:11
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0