jag går sönder, stackars mej


jag vill bli omhändertagen, jag vill vara liten och kramig.
jag vill att det ska vara sommar och jag vill ha allt som förut. jag vill ha blont hår och jag vill inte ha äcklig, kall och sämst vinter. JAG HATAR VINTERN!  jag hatar allt.
jag är ag, sur, ledsen, gråtig, självömkande och allmänt deprimerad.
jag saknar sonnie och nea och att alla andra var som förr 
dagens låt tillägnar jag mig själv eftersom jag identifierar mej äckligt mycket med den här låten just nu.
herre min gud, den finns inte ens på youtube,
laakso-dancing queen hade jag valt. men men...

Kommentarer
Postat av: Malin

ge oss det vi vill ha, sommar och festival!

2009-01-06 @ 13:48:18
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0