gott nytt!

shiat,
2009! vad säger ni??
jag är EXTREMT pepp.
allt jag inte var 2008 ska jag bygga upp 2009.
det här nyåret var det bästa på länge. middag hos andrea, hem till nea, fyverkerierna på tranebergsbron, fylle-natt-käka hos nea sen. lite bärs och sköna människor däremellan. känns som en sjukt värd kväll. omringad av alla människor jag verkligen gillar känns det som ett grymt bra sätt att starta mitt nya år.
kommer bli tufft men ändå grymt.
mickey d var inte öppet imorse (klockan 01:00) så vi drog dit när vi vaknade idag istället och käkade brunch? kan ma kalla det så?? haha. det var ganska värt alltså.
hoppas ni inte är allt för bakis, gott nytt, hoppas allt går vägen för er.
-s-   

Kommentarer
Postat av: Emma

2009 kommer klart bli bäst! ;D

<3

2009-01-05 @ 00:20:57
URL: http://justmeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0