glader


idag var jag glad :D
trivdes med livet, okej de var lite att ta i, jag stod ialla fall ut!
kändes enormt skönt, första gången på jag vet inte hur länge. stod till och med ut med allan ett tag på eftermiddagen.
tog med honom och kameran ut i köket, lagade ett grymmmt mellanmål. 
fick ett ryck och drog med marius ut på skridskoutflykt. första gången på typ tre år. behöver jag ens nämna bambi på is?
kul var det och nästa onsdag blir det skridskor med plugget också! wiiie.
(jag har frästen lärt mej att överföra musik manuellt till iPoden! woho, i rock!)
<3 

Kommentarer
Postat av: jessica

åååh! va söööta ni är :) tihi

kram kram <3

2009-01-20 @ 21:08:16
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: linnea

han är en mördarmaskin jag lovar, han anfaller så fort man kommer i närheten. han har i alla fall lite karaktär vilket väger upp mordlysten.

2009-01-21 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0