+


helt plötsligt börjar jag ångra STORT att jag inte köpte det där gigantiska korset på den där loppisen.
imorrn ska jag spendera mina sista trasiga slantar på hårfärg och en svart väst (är pank igen eftersom jag är så JÄVLA DUM när jag är full och bränner mina illa fördärvade pengar på överbetald sprit och diverse ovärda överbetalda inträden överallt :@).satsar på läkarmissionen, kanske drar mot erikshjälpen också. vem vet, jag har ju FORTFARANDE LOV IMORRN!! :D
till skillnad från xxx, nämner inga namn, vill ju inte göra det jävligare än vad det fortfarande är för MArius och NEa!
<3

Kommentarer
Postat av: muerikx

så jävla elak, jag var iaf ledig på tors, inte du! din fiskmås :)

2009-01-09 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0