what? what is it? do i smell like tumour?

neas bilder funkar inte. JÄVLA BAJS CP. jag hittade värsta bilden ur den bästa scenen ur min ABSOLUTA FUCKING FAVVO FILM I VÄRLDEN 2 dagar i paris.
denna vecka har varit ytterst fylld med roliga anekdoter och händelser. vi har helt seriöst bara skämtat om Tyskland, Hitler, nazism och judar. men vi har våra skäl.
since it seems like everyone's dissing me tonight så har jag fått låna just 2 dagar i paris och twiglight av neson.
sen ska pappsen och jag kolla på låt den rätte komma in också!
HAH YOU BUSY MADDAFACKERS! jag kommer ha en toppenkväll såå sup och knulla runt bäst ni vill era jävlar!!
(buhu call me)
<3

Kommentarer
Postat av: missmartin

hahahahahahahaha, nolifer

2009-02-14 @ 01:00:08
URL: http://missmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0