watch my back so i make sure

jag mår illa.
jag är överkvalificerad för min mattegrupp.
jag borde sova.
jag borde städa mitt rum, äcklas av mej sj.
jag borde inte tänka så mycket.
jag har fått en massa fina smycken av marius.

nu ska jag läsa twiglight och skriva i min dagbok så att den snart tar slut. då ska jag köpa en skitfin ny och en bra penna. min nya dagbok ska heta truth about lies. jäklit rätt, där ska jag skriva om mina små vardagssynder och mina riktigt äckliga och oärliga vanor hahaha. grymt.

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

WOHO! Jag fick Bloc Party biljett (och affisch) i födelsedagspresent. Ses vi där eller? :D

2009-02-19 @ 17:22:56
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0