i smell garlic and popemobiles


kände att jag var tvungen att informera min del av världen om "tha popemobil"
fett thöög som marius skulle ha sagt.
jag gillar påven ungefär lika mycket som jag stödjer hans åsikter om homosexualitet, abort, kvinnor och andra genus- och sexuellt relaterade frågor. lite storhetsvansinne det här eller? meeen det är klart, en av världens mest inflytelserika och mäktigaste personer vill ju inte bli skjuten. Det finns ju ingen risk till det heller i den här burken av skottsäkert glas han åker runt med och showar off sitt feta bling i tillsammans med sitt ashajpade crew.

Jag har ätit tomatsås med supermycket vitlök i. 
Jag älskar tomatsås med supermycket vitlök i.
Vitlökstomatsås är det godaste jag vet.
fett illa dock, (synd marius). vitlök är bland det bästa jag vet.
<3 

Kommentarer
Postat av: mrs

åh, jag älskar min vitlöksandedräkt också.. mmm, shit tror jag ska käka lök nu.. mmmmmmmmm.....

åh, fett kolt, utan att tänka på det tog jag bort alla vokaler i mitt namn, och det blev mrs! ahhahahaha

2009-02-10 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0