give me fire

hahahhahahahahahahahhahahahhahahahaahhahahahahaha.
hahahah.
hahahahahahhahahahahahahhhaha.
hah.
jag tror att ödet spelade mej ett litet spratt idag? eller?
vi drog oss in till staden för att se mando spela och få våra skivor signerade.
detta band vars ena snyggikon jag praktist taget dregglat sönder under alla år skulle jag äntligen få fejsa!
men ickepickepö. HAN VAR SJUK! HAN HADE HALSFLUSS DEN JÄÄÄÄVELN!
fyfan.
ingen mening. wellwell.
fick iaf med mej en skiva och ett nummer? eller typ nån slags namnkod som jag inte lyckats knäcka än.
nån snubbe tyckte tydligen att ja var söt där jag stod i folkmassan tillsammans med min bästavän och pojkvän hahahahah. people nomdays allså. lite smickrad blev jag iaf.
jag tänker bara nämna kort att jag också fått en vridning (INTE ÄNDRAT!!) på min konservativa och sketna syn på allahjärtansdag som jag grovt gått ut med att jag hatar (för att få uppmarksamhet ofc). Den är fortfarande överskattad meeen jag hade det ganska mys i lördags.
jag hatar allahjärtansdag för att jag själv aldrig fick nått jävla kort i mellanstadiet .
<3

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

Keyboardisten (Mats?) vet vem min syrra är! :D

2009-02-16 @ 18:26:31
URL: http://blondinbello.blogg.se/
Postat av: cecilia

samuel är sötast i hela bandet. seriöst. gulligullsöt! :D

björn dixgård är dryg som fan och gustaf är idealmannen tror jag. iallafall utseendemässigt mums <3

2009-02-17 @ 15:50:54
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0