alla små indiebrudar hoppar och skriker; NUUU

jag kan ju lugnt säga att fanta och smågodis är fett_värt som sängfösare efter en konsert.
jag har ont i hela kroppen och längtar efter att krypa ner i min ytterst lilla säng med alla kuddar och täcker och shit i med de ljuvliga tonerna av death cab smått strömmande genom högtalarna. längtar efter nån som kan komma och göra min säng varm åt mej och göra att den inte känns såå fruktansvärt ensam..

jag är så trött och har så ont i bihålorna men jag är så lycklig, jag tror att jag ska gråta en skvätt glädjetårar.. :)

<3

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

Min syster såg dig och Linnea.



Du ska på Bloc Party va? va? va? va? va? va? va? va? va? va? va? va? :)

2009-02-02 @ 18:09:13
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0