visselvisselvissel-visselvissel-vissel..


okej direkt från kameran. därför felvriden bild. här står ja o visslar.. en massa nytt har ja på mej iaf :) ny fodral (INTE från GinaTricot) syns inte på bilden men en liten turbangrej på skallen som ja gick o glutta på hela vintern förra året:) nu slog ja till! sen en ros-sjal-grej o så fint att prislappen sitter kvar också. o mina ben är inte missfärgade, ja har gula strumpisar. Jag ser väldigt höstig och vintrig ut meen de gör man ibland orkar inte bortförklara mej med en massa tråkiga bortförklaringar som försöker va kul...
ja saknar marius som är i falun med plugget. vene men ja har kinda vant mej vis sånt här nu.. ja går o tänker hela första måndan, funtar på o skolka o åka till slussen o dränka mej sj meen sen kommer ja på att ja måste va i plugget för annars kmr ja missa matten (ja ligger skiiitkycke efter) andra dan är väl ganska okej, tjatar lite på nea o martin bara :) oonsdan börjar ja ta till desperata metoder. eller mjae, ja lyssnar på tiger lou och tycker synd om mej sj. sen på torsdan gör ja nått kul för ja vet att de bara är en da kvar o ja deppar inte allt för mke för ja gillar torsdagar. sen är det fredag då bara är jag.. hmm.. låter som han styr mitt liv men så är det inte, jag bara råkade skriva om det mest intressanta som händer i mitt liv just nu :P.. men seriös det är det typ. men jag är fett stolt övet mej själv för ja har pluggat typ hea kvällen (ändå är jag knappt kvar) meen det är en ond cikel! jag blir aldrig klar! det är som att ta ett steg fram o två tillbaka! det blir bara mer och mer!
sickness people!
dagens låt kommer idag från, förutom tiger lou, antagligen  the embassy eftersom det och laakso idag har blivit sönderspelade så man vill spy ungefär (nu blir pojkvän glader :P) meen nu blir de inte så mkt av dom på ett tag tror ja.
jösses vikket grymt långt inlägg! kanske ska börja blogga igen!? jaa så får de bli :) liiite piite iaf :)
detta var sköjj!
nu ska ja sova -,- seyuuuuuu
luuuuv<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ggud vad jag saknat dig, härligt att vara hemma..! <3

2008-09-06 @ 11:30:10
URL: http://wordswewrote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0