uh

möööööök.
så knr ja just nu. öh.
feber typ o inget kul att hitta på. faaaaaaan.
skulle egentligen fira litte med pojkvännen min men allså helvettes bajs skit. blö. ja orkar inte föklara ja ska bara tycka synd om mej sj som inte ens kan sitta hemma för en gångs skull o bara ta de lugnt -.-
näe nån gång ska de bli bättring meen inte idag..
sitter o lyssnar på primal scream som låter ganska okej men inte idag. idag hatar jag dom o ja ftr inte vrfr ja ens slösar naturresurser på dom?? ja byter till laakso. såja bättre. me like.
fan ja har bara lyssnat på my gods hittils men vafan? mother, am I god looking är ju bra juu!??? :)
nu vet jag vad jag ska göra! spackla naglarna!
allså nu vill jag bara flyytta aaasmkt! men ida sa pappa att de kmr dröja tiss slutet av sepember!!!! allså ja står inte UUUTT HÄR! jag HTAR detta hus!
skit ner allt! idag ör jag neggo.
hejrrå

Kommentarer
Postat av: MANGO

laakso <3

2008-09-07 @ 15:49:50
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: mairus

men du satt väll hemma och chillade den kvällen? :S

2008-09-08 @ 11:39:27
Postat av: sofia

jaa..

?

2008-09-09 @ 08:54:07
URL: http://littleemissunshine.blogg.se/
Postat av: marius

fattar inte helt men du skriver ju att du inte ens kan sitta hemma o chilla för en gångs skull, men du gjorde ju det,? inget stort bara undra.. :) puss

2008-09-09 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0