Jag hatar textstorleken.

dagen har vart ett enda mensäventyr.
pms, värk och läckande tamponger. jag ska skona er från diverse detaljer och sniffande hundar (?)..
JA HATAR TEXTSTORLEKEN! den stör mig verkligen allså VERKLIGEN!! jag vill döda datorn eller så känns det som.
faast. ja skulle kunna byta desig igen.. fast ja måste plugga :(
fhaaaaaan. jag behöver INTe dehär just nu! det är för mkt för min pms att ta allså!
halsen känns lite bättre WOHO för mig, inte WOHO för alla andra (marius) som tyckte det var bättre när jag inte kunde skrika på honom när han hade fel :O?? fast nu ska jag skrika extra mycket på honom.
luuv

Kommentarer
Postat av: marius/ sitter i skolan

eehm, jahpp. jätte kul att få massor med skrik hela dagarna av sin flickvänn, hmm..

2008-09-12 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0