en extremt rolig dag

idag har varit en väldigt roliga dag :D!
en massa foton har tagits också! här är min dag i foton!!!:

jag är extremt bra på att sticka, här på svenskan gjorde jag sönder min stickning o satte den på huvvet ist så fick andrea göra om den åt mej!

vår kost på svenskan. till efterrätt åt vi så många halls-halstabletter så vi fick nästan rännsketa x)

sen mimade vi till lykke li o n.e.r.d

efter plugget drog ja o nea till my new house me kladdis o kaffe o mjölk! fet mys och studentigt var det där vi satt på en madrass på golvet i ett tomt rum! :)

sen kom kameran fram o guuud vad jag agrvade! detta är det minst fula fotot som togs på oss! dom andra har jag tyvärr inte tillåtelse att lägga upp. sjukt fula blev dom iaf! helt sjukt vad jag garvade!

sen en egopic-session med neas kamera!!! :D

"the rise of the milk" vill jag kalla denna bild!
en toppendag helt enkalt! ha de bra hörrni! ses nån dag! juste imorrn kmr marius hem! wiihii!
seyuuuu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0