tydligen skall man heta josephine



ja har självömkanskoftan på mej :(
(va de så den hette??)
tydligen ska man heta josephine nuförtiden. det menar iaf franz ferdinand och mando diao. jag vill också ha en låt! :(
faaast *hahahahhaha* jag har ju denna så vad har jag att klaga på??x)
bästa sättet att sluta tycka snd om sej sj (om man är tonnåring, vuxna ska tydligen klara sig utn det o va sådär övermogna :S) är iaf att sätta på sej plattådojjorna, lyssna på skitbra insiktsfull musik och skratta åt sej själv (och äta ton med socker)
ja spillde ut en kopp the nyss.
hihi
ja har vart jätteskrattig hela dan!! speciellt på matten när andrea och jag hade muffin-ätar-tävling (vi fick muffins av heydar!!) ja höll på att kvävas (de fassna en smula i halsen) ja hosta som en galning, ja hostade ut nästan hela muffinsen :D näe. inte riktigt men men. nu ska ja se om ja kan kolla på en kärlekshistoria :)
MÅSTE SE DENNNNN!!!!!
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0