jag luktar vitlök

Humör: pass -.-
Gjort: gått 8 timmar i skolan (?) borde vara olagligt!!
Planer: studier o en del telefon
Ser på: datan just nu (o min framtid i kassa på ica eftersom ja inte pluggar just nu)

Lyssnar på: the war- elin ruth sigvardsson
Läser: buuuhuuu min favvobok e slut 
Dricker: mjölk 
Äter: pasta och kspecial
Bästa: hmm.. chill morgon o musiken
Sämsta: kemiprov om två dar och dagens bokrecension :/
Väder: uhu
fett ovärd dag. kände mig ful och dålig. hahaha the master of självömkan. såna dagar måste man väl också ha antar jag. imorrn ska jag vara snygg as hell och ha på mig mina lackleggings! (de var ett tag sen)


Kommentarer
Postat av: sanna

hahhaha kassan på ica.. gulligt! :) <3

2008-10-23 @ 18:57:32
URL: http://larssonochsjogards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0