das sömnproblem.

ja e trött men kan inte sova. så ja börjar tänka ist. ja börjar tänka på lite exestenciella frågor som mest kommer ut som ytliga påståeden. och sen överanalyserar jag dem och leker smart med svåra ord. Sen börjar jag mest tänka på überytliga frågor som vad jag ska ha på mig imorgon. men mest tänker jag på alla skräckhistorier som berättades idag vid maten. urk jag vågar inte sova nu :S JAG VILL flyttaa hemifrååån. eller inte så men ja vill ha min alldeles egen lägenhet fullproppad med mina egna grejjer. [oh jag fick ett sms] och kanske till och med en lite pojke vill proppas in där med mej? :) jag känner mig lite vemodig just nu. Jag läste ut min bok i söndags. det var den absolut bästa boken som jagnågonsin läst i hela mitt liv. DEN ÄR BÄÄÄST!
nu kanske jag borde sova? japp. imorrn går jag från 8-4 med 0 so-timmar. WOOHOO! ja knr att framtiden (imorrn) är ljus och något att se fram emot.  (är det bara jag eller är jag världens mest positiva just nu :P)
gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0