snowsnowsnowsnowsnowsnowsnwsnwonowsnosnwons

eftersom jag vaknade av min syster som kom in o skrek de e fett med snö! imorse när ja sov och att det är helt vitt utanför fönstret kan jag konstatera att det snöar.
igår såg boyfriend and I låt den rätte komma in. skitbra, alla måste se den! dom filmar fett från där jag bodde förut och mitt gamla dagis!! :D ja blev värsta råcksta-patrioten efter dehär :) synd bara att ja flytta till svenssonbanana området -.-
nu ska ja fika med vändisarna o sen drar nea och jag till malin som vi senare äter och sover hos. (malin vi äter hos dej bara så du vet )
hejjdå


Kommentarer
Postat av: cecilia

ahhhh alltså körtelfebern förstör mitt liv </3

fyfan man vill ju bara amputera halsen :'(

2008-11-22 @ 12:42:31
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0