poetry-y

tänker inte kommenter dagen. vill bara glömma mig sj, de jag gjorde och hela faktumet av tisdagars och mina hjärncellers existens.
så glömt. (vaddå?) :o
imorrn ska ja vara schnygg as hell och bra as hell och allt ska bli bra! höhöhöhhöhö känner ni också hur fläkten av morgondagen drar med sig en unken lukt av att morgondagen kmr at skita sej totalt och att mitt peppiga humör kommer få däng av livets ironi bara för att??.
tack för laakso!
jag menar det! tacktacktack
mood: poetisk och extremt utmattad efter ett misslyckat försök att vara ödmjuk (sånt funkar inte för mig, jag kör över alla med min uppblåsta och förvrängda självbild istället.)
 

Kommentarer
Postat av: marius

jah fyfan, du är elak, hatar kruniiss

2008-11-26 @ 14:00:13
Postat av: sofia

åh tack kära pojkvän! jag älskar dej med<3

2008-11-26 @ 17:23:23
URL: http://littleemissunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0