yeahh

image121
guess whos on kryckor???? hhaahaaha. Gick visst på en a-brunn eler ngt igår för när jag skulle skjutsa marius på cyklen ner mot kaananbadet så ramla vi o ja stukade visst foten :D hihi. min fot gjorde inte så ont igår utan de va inatt o imorse den dog. stackars mej. jag fick ett par kryckor av syster. fuck them! jag hatar kryckor jag ska ALDRIG bryta benet! KRYCKOR SUCKS!!! dom är bara ivägen o man snubblar bara på dom!.. De va feeet kallt idag! helt plötsligt liksom! väärsta köldkneppet! hate it.. har vart med älsklingsmarius idagg! och pratade med sonnie ocksså!<33 egentligen skulle marius o ja på 9ornas genrep på musikalenmeeen kom hem så sent så vi skulle inte hunnit med min fot och allt..o sonnie var alltid lika mys o prata ed :)!! saknar dej gmn! nu ska jag sova! seyuu later aligateeer puuuuus<3
p.s oj vikket osamanhngande inlägg meeen ja har stukad fot faktist! ja är handikappad föfan xP <3

Kommentarer
Postat av: marius

synd om dej!
blir bättre snart, puss älskling..

2008-05-12 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0