"vänta med att tänka tills du dör" //Hästpojken

Ganska bra va? i krisiga tider som dessa när man är skyldig folk skjortan och har ett akut need efter nya kläder (mina gamla är fula, äckliga och allänt störande.. ja skulle aldrig sätta på mig dem om de inte va så att det ansågs pinsamt och fel att gå naken) och ska betala av massa konsertfjertbiljetter och de ändå sedan måste räcka till fika, mat och annat som kommer i vägen och måste betalas för att man ska få ett någurlunda normalt tonårsliv kan det vara bra att tänka på att varför tänka så mkt liksom.. sluta med det gott folk! skit i o tänk! global warming wtf e de liksom?? hahahha nee inte så, okej shiaaat läste precis igenom hela inlägget! wtf? shit vilken lång mening allså! ulf lundell-varning! :S
idag har vart en extreemt rolig dag!! typ.. andrea och jag har iaf garvat ganska mkt! vi körde bajsleken, allså man byter ut titelord ur sånger, filmer, tv-serier etc.. typ ice age blir ice bajs.. sjuuukt roande! på mattalektionen brast de när ja kom på "What if bajs was one of us?" jg skratta så jag grät floder, sen satt vi och citerade folk som vanligt o denna gng var det gårdagens avsnitt av World shut your mouth med dom joly som var ämnet #1. Nr tjockiasrna stod o skrek på alla på gymmet va en höjdare asso tshhhihihiiihhihihihi..
O hörrni titta vad som damp ner i min brevlåda idag tydligen!!
image155
Ni kanske inte ser men de e min biljett till Way out west! yess folk! nu e de kirrat! nu e de bara boende o resten av skiten som är runt omkring som ska fixas men de gör dom vuxna! :D:D:D:D:D:D ANDREEEAAA!!!!! VII SKAAA PÅ WAAAAAY OOOOUUUTT WEEEEEEESSSSSSST!!!!! FAAAATTAAAAAA!!!!!! WOHOOOOO!
fyfan ja e lite glad allså:D
<33

Kommentarer
Postat av: andrea

JAAAAG VEEET ; OMGOMGOMG!!!!

2008-05-27 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0