vaaalboorg

image84
andreas outfit! :D gryymt snygga oranga leggings som alla bara mobbade!! fy på dom!
image85
schnyggvaste bilden på oss! men vafan valborg i regnet resulterar i schnyggve schnyggveson-look :D
image86
martiin o neea
image87
och tro de elr ej: marius som aldig vill va med på biild!!!
valborg va chill, kommer inte ihåg så mkt faktist (kanske inte så mkt tt kma ihåg x] ), jag va nykter, de regna, vi gick ganska mkt, vi åt polly, vi hångla lite, vi kolla på film, vi träffa massa peeps vi kände typ, jag var skeettrött och hade lågt blodsocker så jag skakde och min balans va rubbad.. aa ungefär :) men de va mys iaf :D ingen aninga vad som händer idag, de luktar pannkakor från köket nu så jag ska gå o käka lite lunch tror ja! ha't bra hörrni! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0