uuuuuh

image131
Finn tre likheter med mej (idag) och snubben på bilden.
1. Jag såg ut som han idag för jag har inga kläder att sätta på mej o mitt hår är katastrofalt fult.
2. Hans fingrar definierar vad jag tycker om allt o alla i världen idag.
3. Jag funtade på att börja röka, de e ju ändå ingen mening! Jag vill ju ändå dö vid 35, livet är liksom slut då ändå så..?? HAHA ofta ja skulle börja röka!? skulle nog inte klara o bli en äcklig kedjerökare, har sett för mkt..

Idag har livet vart riktigt surt. Är äckligt fucking trött på skolan och alla i den. Men nästa vecka tar jag sommarlov! för då är betygen satta och då tänker jag skita i varje jävla läxa och prov (okej jag har redan börjat x])! jag tänker börja leva då som fan. Då är det bara en vecka kvar med fjäsk o asskissing! fan va skönt.. visst kan betygen ändras av lärarna men vemfan orkar göra de liksom?? haha. fatta vad skönt! ingen ångest elr nått! bara softa dagar! guuud va ja längtar.
Idag kan jag definiera mej sj med låten självmordblond med kristian anttila. Gud va jag älskar den låten. Jag ska bli självmordsblond! de ska jag sträva efter i hårväg :)! när jag är självmordsblond är jag nöjd!!
imorrn är det markus krunegård som gällre! fan va kul! äntligen lite ljjuspunkter i mitt svaaartaaaa liiiv!!! whohohohoho i'm eemooo! kill meee! haha omajgad nu är ja bara trött..
puss<33

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en bra kväll! =)

2008-05-19 @ 19:45:06
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0