uh, här ska de skrivas ockxå..

image141
idag har jag inte vart på humör. bajs o fis allså nstan. allt har bara känts som om det är menat attde ska gå mej på nerverna, idah har jag haft på mej min mors gamla sjömans(omg vad jag hatar detta oord men)blus. urk, jag får chillz. hatar ordet. är trött som en orre o har ont i hövvet. ingen alvedon finns de heller! fast iförsej som nea sa: alvedon är för män, kvinnor står ut med smärtan. jag känner mej väldigt feministisk right now. de e bra för de e de ja e. och bara för o jävlas har ja gått med i teamet bisexuell på pea. (mhmmm, ja skulle bojkotta pea o ja skäms för att ja inte har gjort de men nu blir de andra bullar..)
Nea o sonnie kmr hit snart, vi ska till martin o sen sova hos malin. sen imorrn ör det domedagen. vi ska uppträda. fyfan. ses imorrn hörrni. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0