today i'm sortah' wearing this

image138image139
Dagens outfit var ganska länge sen ait'? förlåt men de har vart mkt i skolan just o blablaahablaa, skolan my ass. Jag tog sommarlov i julas. Jag har bara vart jävlit lat o inte pallat.. för ja känner att jag inte har ngt att lägga upp liksom.. hur kul o inspirerande är de e kolla på linne o jeans om de inte är kate moss som har på sej de? Jaa om fräslingsarmen eler unicef elr nån läser detta är jag i desperat behov av pengar o nya kläder! haha näe fyfan man ska inte skämta om sånt.. (jo de ska man ja vill bara verka extremt snell som skriver lite moraliskt och vuxet o moget [blondiiinbellah*spyr*], men egentligen är det sånt man ska skämta om för de e de som e kul, att skämta om förbjudna saker allså, som typ nazisterna) men iaf jag har vart för lat för att ta kort o lägga upp.. de e så jobbit *laaat* men de ska bli bättring elr nått.
Jag har avrt extremt glad idag och stolt visat upp min autograf för allt o alla! var till nea en sväng o på bup o har hunnit snacka med marius oxå! o så har ja kollat på the hills oxååå!!! fett mkt ja har hunnit med! är feeet stolt :)
öööööö! nu kmr no air med chris brown o jordin sprks på ztv!
fulaste, sämsta, mest iq-befriade mest meningslösa låt som skrivits nånsin. Jag kan inte beskriva hur meningslös den är. Den får mej att känna hur det bara kryper under skinnet på mej! hur fan kan dom producera sån skit! den är som  Ushers nya in this club eller vafan den heter! jag vill skära av mej halspulsådern sakta med en brödkniv och gaffla ut mina ögon när jag hör den! det tar mej tre timmar med konstant broder daniel på högsta volymen för att inte få seriösa men för livet eftre att ha hört den! ushers är bara äckligt kvinnoförnedrande och helt jävla sjuk ju! har får dom TILLÅTELSE att släppa sån förnedrande skit! det r fan helt sjukt.

jag har fått för lite kaffe idag kännr jag helt enkelt.. jag lir lite sur o får ont i hövvet av de. ja tror ja e smått beroende, har druckit en kopp idag men är jag nöjd?? nejnej, nu skulle jag utan problem kunna hälla i mig en hel termos. intebra intebra. ja ska sluta.. imorrn.. neee de gå inte, ja ska till string imorrn! x) ihi, ja ska sluta en anna dag. okej detta blev ett veldigt långt inlägg men hallåa! de e ju braa! jag har fått blogg-glöden tebax x) sortah' ihih! seyaa<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0