thnx alot world!

image159
Detta är skorna jag hittade idag på sko-uno vid hötorget idag! malin yttrade sin åsikt i forma av at seja: Men fyfan! dom här va verkligen gräsligt fula! aha tänkte jag, whatever hon får väl tycka det! man har ju olika åsikter men sen visa jag bildn för pappa o han sa: jaa, dom här var ju verkligen fett fula! o ja ba: men vafaan världen!?? hur jävla kul är det med egen stil och individualisering om alla går runt och säger så?!??? komigen nu! va tänker vi med?! såklart vi ska lyssna på dålig crapmusik om vi tycker den är bra! såklart vi ska raka huvvet om vi vill de!!! prutt o bajjs på alla!!! ska tänka på dom här skorna nästa ggn ja tänker nått sånt! fuk u!
nu ska ja girlpowera mig o lyssna på en massa girlpower-musik!
<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

De var skit coola. Kom igen värlen think outside the box! :D

2008-05-28 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0