sunday

image129
såhär kan det se ut iland om man sitter o pysslar på string.. haha, hade ingen bild från igår så de fick bli denna.. igår drack jag 5 koppar kaffe. det är allt jag säger x) hahaha sofia staaf! dricker fem koppar kaffe! jag blev hög. Jag var aptrött redan på dagen så ja hällde i mej lite kaffe till lunch vid musikalen sen drog ja till marius o typ sov lite:) sen på kvällen drog vi till nea o där hällde jag i mig 3 koppar. jag blev hög. förlåt allihop! jag blev nog lite jobbig där ett tag, men sen dog jag.. blev skettrött hlt plötsligtt .. sen var de dags o gå hem o sova. nu sitter jag här o har vart med nea hela dan typ.. we aare the broke people, jag har sexti spänn!! woho! dom är mammas liksom! jag är alltid pank vid den här tiden på månaden.. de e ganska charmigt tycker jag! imörrn ska jag slösa mina illa fördärvade småslantar på ett par kul strumpisar och rött läppgegg, sen på tissdah när vi ska på markus krunegård får ja snylta på mamma.. nu ska jag chilla elr ngt annat.. puss<33

Kommentarer
Postat av: Soonniiie

Hejejehejejheheh
älskling!!!
Ring mig någon gång när du får tid!!!1
Älsk

2008-05-18 @ 18:25:59
URL: http://sonnies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0