stjärnfall, stjärnfallet är jag och du är himlen jag föll från idag

image170
titta vad jag hittade i mappen bloggbilder! en lite random bild på älsklingen min!
klockan är 00:13 o ja är sjuuuuktsjuktsjukt nära på krokodiltårar här. läste lite ur min gamla blogg littleemisssunshine.blogspot.com ni vet? ja började på februari med min depressiontid o innan ja träffade marius o innan allt blev som de är eller blev liksom.. helt sjukt! jag vet inte vad som hände men allt kom tebax o de va så kul o skönt på nått sätt. alla känslorna bara kom på en gång samtidigt som stjärnfallet med markus krunegård spelades ur mina lurar... Gud vad jag äldrig ska sluta blogga! snarare tvärtom! ja vill nästan blogga mer för att komma ihåg allt... imorrn (idag?!) ska ja te nea o käka frulle o sen till konfan. ska bli kul, sen är det privatisning på vårt nyinköpta hus klockan 5 o sen får jag träffa marius, amen vaddå som om han är ditt liv tänker ni då?!! men då säger jag att jag saknar hnm extremt mkt just nu o vill bara dö elr nått.. sen får jag inte trffa hnm på pisslänge... blöblöblö. nu ska ja sova lite kanske? :)
take care
<3

Kommentarer
Postat av: Liuza

Cool bild :D
svar: Min favorit med :) bästa som finns!
Tackar :D kram!

2008-06-01 @ 15:00:37
URL: http://liuzaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0