söndagg

image153image152
image154

Efter att ha missat 3 bussar utanför nea (fråga mej inte hur vi lyckades) tog vi 509an mot brommaplan och var inställda på att driva runt lite i vby men när vi kom förbi sollentuna station kom sjön ni vet i bromma? aa iaf de va sjuuukt soligt och sonnie slängde ur sig ngt om att de skulle va apmys o bara chilla där ist för o gå i vby o vips så va vi av bussen o påväg mot ängen mitt i ingenstans! Helt spontant sådär lite chill x). sen låg vi o solade i underkläderna o sen när vi blev hungriga drog vi till daisys o köpte hamburgare. Vi låg där en stund tiss vi tröttnade bara. Aschill.
Nu sitter jag här o bloggar o har precis rensat lite i källaren o fixat lite inför flytten som kmr ske antagligen i sommar :) jo de e sant pappa har skrivit på papper på ett radhus i kälvesta!! så det är så gott som vårt :) wiihie men nu har jag iaf rensat lite och hittade massa kul! typ min gamla spice girls-skiva, ett kort med sice girls och hundraa spänn!!! ja e riik! not men iaf :D! fett naajs! nu ska ja läsa bloggar o kanske läsa lite? :) har inte gjort de på aslänge! pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0