OM DU INTE VILL HA MEJ SOM JAG ÄR, ÄR DET INTE MEJ DU VILL HA

var bara tvungen att skriva det med stora bokstäver, då tilltalar de mer:) det är kära läsare är världens bästa citat. Just nu är jag extremt arg. Jag är så jävla trött på samhällets jävla skitnormer. nu sitter jag hos linnea o lyssnar på markus krunegård, de är så skönt o bara avreagera sig. nu ska jag uttrycka mig lite mer om samhällets äckliga normer, titta på pa t.ex. fyffan jag blir så jävla sur på alla tjejer som lägger ut sig för att få bekräftelse och allt bara skitdaaaaaaamp, jag kan inte hitta ord på hur sur jag blir. jag ska bojkotta äckel-pa... jag ska sluta med de, nu är det fejjan som gäller... nu ska jag sluta nu jävlar slutar jag.. hahah hejjdå! omajgaad va skönt. okej väldigt osamanhängande inlägg men jag är sur. ha det bra nu och ändra samhällets normer!!!! för guds skulle gör bara det!! hejjdå<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0