MAARKUUSSSS KRUUUNEGÅÅÅÅÅRDDDDD

image132
jag, nea o madde innan i nån park där nåra ghettobarn typ stötte på oss.image133
två lyckliga och mycket svettiga människor efteråt!
image134image135
MAAAArkuus hihihihihihi! image136
två extremt lyckliga och nysignerade brudarimage137
Nu sitter jag här. Jag är extremt utmattad och utorkad och lycklig. Allt r piss men de ja fan i. Just nu vill jag bara ta in allt! blööööö! JAG SKA ALDRIG!! A-L-D-R-I-G TVÄTTA MIN FEJJA! jag kraaaamade hnm x) wiiiiie! sitter här i mitt extremt stökiga rum och har 22 sidor till hemkunskapsprovet imorrn som jag inte pluggat ett skit till och en ångestframkallande morsa.. fyfan vad lvet är skit men vackert, vackert vaackkerrt.. Markus var grym, de va såå skönt o gå på hans konsert o bara flippa. nästa som står på tur är veronica maggio den 30 maj sen är det HÅÅKAAAN!!!!!! omajgaaad jag dör! jag har världens sämsta liv men jag älskar det så himlaa mycke!!! tack för mej! over and out!<3333 x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0