little bit

image113
här sitter jag och lyssnar på Lykke Li (hon är så bra,skön o snygg:]). Guud så sent hon är uppe (22:28) tänker ni då men då sejer jag att jag skiter i de för gissa vem som är ledig imorrn??? och gissa vem som ska till plugget iaf?? haha, först english breakfast @ andrea och sedan till plugget o låna danssalen o bli klara med koreografin till dansen vi ska göra på musikcafet, men sen hörrni, då drar ja in till söder med marius o malin tror ja o hälsar på nea och sanna! wiie vilken höjdardag. nu ska jag nog sova litte :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh fin blogg du har, spana in min också och lämna en komentar (:

2008-05-08 @ 22:46:16
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: linnea

fanva ball du e! älskar lykke li!! hon är nästan lika cool som du :D!

2008-05-10 @ 22:09:49
Postat av: linnea

sofia ah riongert liv hon kommenterar från min data för att se populär ut, jag gillar dej ändå din ensama människa

2008-05-10 @ 22:11:16
Postat av: sofia

du vågar bara inte erkänna att du älskar mej x') syndsynd! hahhaha

2008-05-11 @ 14:03:38
URL: http://littleemissunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0