freitentahhhg

image90
image93
neas kök, ho lekte lite rörmokare för att kunna öppna fönstet och vädra ut oset :)
image94
våra hamburgare som va liite brända men ganska goa ändå :D
vaknade som sagt upp med nea och malin och kollade på barnkanalen och klagade på den ofeministiska propagandan som proppas in i barnens hjärnor och hur fula alla var. Tacka vet jag Hajk. vi satt och skämta om hajk hela morronen och jag kom på att jag har världens bästa hajk-imitation! wohhoo! sen gick dagen och jag satt framför datan lite, sen drog nea och jag till vby där jag köpte, i min självömkan och pengaångest :S antagligen den mest ombloggade toppen som funnits med i alla tjejtidningar modebloggar you name it, den randiga med mimmipigg på.. är inte säker på om jag ska behålla den men antagligen blir det så eftersom jag gått runt med den nu i en hel dag :) köpte också en kjol men är inte liika säker på den.. jag måste kolla mitt saldo först. Sen iaf drog vi till neas pappa och jag återförenades med mina converse! vi skulle fixa lunch och satte på gasugnen och gick och handlade lite antioxidanter och kalcium i form av en tomat och 2½ dl mjölk. när vi kom hem stekte vi hamburgare meen glöde att sätta på fläkten så brandlarmet gick igång, shit vad jag garvade och panikade på samma gng! hahha. Efter det garvade vi ett tag och plötsligt reste sej nea och sa: "Det är vad jag kallar lite spicy vardag" på Hajk-dialekt och jag garvade ennu mer.. jissess hah. Nea skulle på bio med sin kära pojkvän och jag drog hem till min. var där hela kvällen typ och vi käka godis, gick på promenad och drack joltcola. JUSTEEEE!!!!!! jag är lyckligast i världne för gissa vilka som kmr till wayoutwest??? MANDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DIIIIAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och broder daniel gör en avskeds tour och kmr dit OCKSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! jag döööööör seriously! wihiiiiii! nu ska vi bara kirra iljetter så är det frdigt! nu ska jag ut o motionera! sen ska jag och min kära familj åka till skopunkten (a) *visselvissel* gratis skoor :D seya<3 

Kommentarer
Postat av: andrea

WHAATTTAAA FAAACK , KOMMEROOM :D YEEEEEEEJ , KULTURSOMMAR PÅ WOW , HEJJAAA OOOSSSSS

2008-05-03 @ 16:03:41
URL: http://neveerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0