en snabbis

image140
e hemma på lunchen en snabbis för att hämta lite things till skolan, ska tebax, ha en lektion o sen till string för o fika och förbereda vår redovisning om presidentvalet i usa som ska redovisas på måndag.. för dom som ville veta. annars har allt vart en snabbis idag.. vaknade, tog en snabb dusch drack kaffe, åt frulle stående, tog bild till dagens!! fixade mej snabbt drog till skolan snabbt.. bilden är atgen mitt i alla morgonvoanor, as usual men annrs hinner ja inte! klockan var här 07:36 o ja måste dra vid halv, efter detta plattade jag håret o hann med busse 07:43! woho! okej vikket roligt inlägg. nu sitter jag iafo dricker ännu mer kaffe o mer ska de bli i em.. jag ÄLSKAR KAFFEEEE!!!!!! jag är beroende.. uschysch.. aja nu ska ja lyssna mer på shout out louds o sjuga litte :) pusspåer<3
 
justee, kanske ska berätta om outfiten?? väst-mamsens gamla, tisha-pappas gamla, sjal-mammas gamla.. :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0