en av 1000 things

image161
när jag blir stor ska jag bli lika cool som maja ivarsson!
urk, jag är så jävla trött på allt dalt och tönt o alla som tror att tjejer som jag inte fattar ett skit! som tror att man är helt underutvecklad i hjärnan och som tror att man bara kan stryka streck över saker o pussa bort dom lite fint sådär.. det äcklar mig enormt, tro inte att jag är nån liten flicka heller! ush jag hatar när folk kallar mej lilla gumman eller lilla flickan! man känner sig så kränkt o så obetydlig!! okej ni fattar inte riktigt va? men jag har 1000 saker i mitt hövve just nu som jag måste få ur mej! bloggen får bli mitt offer. sovgott dear readers
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0