167cm

image110
okej idag är det måndag! första dagen på veckan avklarad! phew.. bara 4 st kvar! sen är det basochfördjupningsvecka aka sköön soft vecka! fick idag reda på vad jag skulle fördjupa mig i, det blev genetik med älsklings-anneli och so med ugglan-sverker.. han heter egentligen anders meen han är extremt lik en uggla och sverker i plus ni vet?.. enligt mej iaf. Va hos skolsyster idag på mätning och vägning, jag var 1.67 lång! fuckfuckfuck! jag vill va en o sjuttiiiiii!   Igår var det söndag, nea och jag drog in till string och strosade runt på söder ett tag efter de senare på kvällen drog jag hem till marius. i veckan händer de inte mk, tror vi ska sjösätta botten vår på torsdag elr nått, sen ska jag dra o hälsa på nea och sanna på söder! sanna på string o nea på nudie där de praoar. Förövrigt vile jag bara seja att jag älskar min jeansjacka som kommer användas flitigt i sommar o vår även om den är grymt förliten! nu ska jag nog sova kära läsare! seya soon<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0