whollah: dagens



today im wearing thiss.
shorts
weekday 2nd hand
tisha åhlens
cardigan pojkväns
sjaaal frankrike
mitt hår vart cooolare imorse när ja hade flätat luggen lite shcnyggt sådär men en dag på konfan pallade inte ens proffs hårspray så den dog. nu mår jag inte bra. har druckeit 3 koppar coffeee iiinte najs! mitt hövve känns som  om de blir mörbultat av potatisstampor. konfirmationen idag vart sketkul! definivt roligar än igår då de vart litte segt. på konfan få vi klippa, klistra, leka lekar, åka på utflykter o prata lite :) de e, som ja sa till min kära vän andrea igår, som dagis fast lite djupare. gaanska kul allså. alt som saknas är sovstunderna. nu måsta ja få i mig nääring! jag saknar marius också. för er som inte visste..(väldigt få personer)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0