Vada jag bryr mig om nu är att höra dej andas, veta att du är nära. förlåt nu slutar jag.

heeeerrre min jesusskapare! grym konsertfjert o gryyyymt kul hade jag. jag flippade som en orre. ja nea o två snubbar gjorde värsta flippmoshpiten typ haha. gud vad folk kollade sneett.
tog in varje sekund o herre min jesiissss. har även ätit sjuhundra hamburgare o hundramiljaders pommes frites.
jag älskar  att vara jag o att gå på konsert.
förlåt nu slutar jag. :)
ni får höra mer imorrn när ja inte e saligare än en fräslt pingstmedlem... åså käleken på detta, de e som att äta en prinsesstårta o sen inte va så mätt så man spyr o kan äta en chokladtårta också! hel fantatsikt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0