uppsnärjd i det blå


nu är jag bara sådär äckligt jobbigt hungrig. när man börjar bli seriöst irriterad på att datan inte står helt rätt eller att godisskålen man precis pliockat fram står aaaalldeles för långt borta på bordet, men pappa e på g med grillen nu asså så snart snart blir de riktigt käk, men jag hinner nog ändå bli mätt på den skål med polly som jag inte åt upp igår när jag fick påsen av marius för å fira 3 månader! allså hajja de liksom? de e liksom 1/4del av ett år!herrejisses thats like.. 3 hundår eller nått.. näe men tänk att jag idasofia staaf har lyckats få en kille att hålla fast vid mej i tre månader! o han är ju liksom helt perfekt också, han har ju ingen hake som man stör sej på eller så. han blir bara bättre och bättre för varje gng man ser hnm o man kan bara inte sluta tänka på hnm..
dagens låt skulle kunna vara uppsnärjd i det blå med håkan som jag kan identifiera mej exakt med en dag som denna men det blir ändå markus krunegård-stjärnfallet guud vad jag älskar den låten. gud vad jag älskar markus krunegård o hans nya album o gud vad jag älskar marius. nu ska ja lyssna nnu mer på håkan x) han är ganska bra å lyssna på när man är kär :)
<3

Kommentarer
Postat av: marius

du e ba fööör sööt! älskar dig! älskar din blogg oxå..

2008-06-07 @ 00:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0