söndah

okeh idag är det söndag, drog vid 9 te nea där de käkades frulle, lyssnades på markus krunegåd o gjordes i ordning med nea o martin. trevligtrevligt, sen till konfan, sista träffen innan lägret! o sen hem, husvisning och nu sitter ja o väntar på middag:) ska dra till marius sen också. Imorrn hörrni! då blir det Götet för min del!! :D!!! jag och faster ska på studentskiva! jejo!! :) men först ska götegorgs stad göras. kommer hem på tissda kvll. ska nog hoppa första lektionen imorrn  sen de två sista efter lunch.. det betyder allså att ja ska vara med på två lektioner imorrn x) onödigt att ens gå till skolan? njae, inget bättre för mej :) .. aja nu ska ja gör någe annat! puss
<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu pågår det en designtävling i min blogg, var gärna med och tälva om du vill ha en helt ny design till din blogg :)
Mer info finns på min blogg.

2008-06-01 @ 18:41:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0