missommar


hippie-cola o polly - färdkost#1


missommar middah

i det största badrummet som existerat typ :D
det var först tännkt att ja skulle sova hemma själv en natt utan pap o juila hema i villan meen icke sa nicke, mam förstörde allt som vanligt o de slutade med att ja drog till landet över natten. på fredag morgon skjutsades jag till centralen med båt o bil. nea möttes upp, o vi kutade till pendeln som skulle föra oss till tullinge men ajabajja vi missade den med en millisekund så ja bytte ist om på perrongen o blev fin o sen väntades det o käkades polly o de dracks hippie-cola aka fairtrade-cola som ja köpte :)
sen kom vi till tullinge där malin väntade på oss o en sjutusan till missommar blev de.. näe kanske inte men en jäklit najs en! blev bad, skräckfilm o litte sånt! bästa på länge! (kunde inte blivit så mkt annat om man jämför med katastrofala i mitt förflutna :D)  dagen efter eller nåra timmar efter sömn ättare sagt (somna efter 4) duschade vi i dubbeldusch o det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv typ! duschen var skiiitstor! sen iaf åkte vi pendeln till centralen igen där ja hade en timme på mig att ta mig till strömkajen där ja skulle hoppa på sista båten för dan som skulle ta mig till linan där pappa väntade med vår båt! herrejisses mycket åkande men ja tkr itne sånt är så farligt! ja e ganska van ;)
sen vart de en sista middag med familyn på landet o ett efterlängtat telefonsamtal av en saknad pojkvän borta i tjottahiti (italien, tror ja..?) :) o sen sova sen åka hem igen :) hemma är jag nu iaf, nu är det packdax! åker imorrn igen! nu blir de inte mkt bloggande på nån vecka! sry drar till finnåker på konfaläger! ses nästa helg iaf :)!
tack o hejj leverpastej! vill speciellt tacka kenny för att du är en grym o lugnande vän alla borde ha en sån som du!!! o sen tack till nea o malin som är.. äsh de går inte att beskriva hur grymma ni är!
tack alla!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0