middag. näe.

jag svääälter ihjääääl!!! inga råvaror hemma. happ då går man till äckelfrysvarorna o hoppas hitta något litet att steka så de går ner iaf, men icke!!! fanijävlaskithelvette! ingen mat förutom en ost som är slut och klyftpotatis! hur näringsrikt är det då!? nu sitter jag och äter mitt näst värsta hatknäckebröd i brist på annat!!! :O:O:O! de e hemst! men vafan ska ja göra då liksom!?!?!?! men sen blir de glass, om ja inte spyr efter bröden..

denna klännig var minsta sagt ett impulsköp. a som ni ser är provokativa sofia framme. ber inte om ursäkt, jag blir sån när ja e sur, har ont i hövvet är trött o inte har sovit nått plus att ja inte har ätit ett riktigt mål på flera veckor.
nu blire glass hörrni!!
(=middag:D)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0