dom där människorna allså..


mitt vänskapshalsband. skulle dö utan de. igår tappade jag mitt elefentarmband också! ehlvettesjävlafittballe sejer jag bara. om ni vill göra mej glad o vill att jag ska fortsätta blogga kan ni köpa ett nytt för utan de dör jag.
:)
hemma i sängen igen. klocken är 01:01. har vart på cafesixty med malin! ehlt sjukt grymt. rekoomenderar varmt!
nu mår ja lite illa allså:) men gud va mys o skönt de va! prata ut o saker o ting o allt. grymt!
nu lyssnar ja på coldeplay ojoj stavade visstlitte fel där meenmen.
träffar inte marius på 13 dar nu heller fick ja nyss reda på. a. de v inte de roligaste jag höt idag allså.
de e bara att stå ut.
<3

Kommentarer
Postat av: emilie

hoppas du har en bra dag, ska du göra ngt kul?

kram kram

2008-06-15 @ 10:16:37
URL: http://misa.devote.se
Postat av: emilie

svar: haha åh tack vad söt du är :)

joo jag ska nog bara ta det lugnt, sy lite tror jag..behöver en himlans massa kjolar. Men annars så måste jag väl ut lite eftersom det är så mysigt väder :) ha det bra du mä!

kram kram

2008-06-15 @ 12:31:02
URL: http://misa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0