"warning, warning, drunk people with funny hats on incoming"





mosebacke va beest! wihi! enormt nöjd! anna järvinen startade lugnt, liite segt menmen sen som kom lykke li o vi dansade o man kände sej apcool o de var bäst i hela världen!
en av de roligare konserterna tkr ja. de här diggar ja stenhårt, små konserter, shyssta peeps, najs väder, varmt, utomhus o ine föör crowded! :) 9/10!!
på vägen hem på tuben kom ett gäng inte så nyktra engelsmän på. dom va lite halvroliga, när de kom in ropade en: *se rubrik* :)
sedan käkade vi på donken. jag mmåste äa bätre alltså. det var det närmsta ja kom ett rejält mål, idag! jag käkade en macka på multikulti oxå men de var intte så mkt till mål kan man säga. nu ska ja sluta prata om ovesäntligheter o sova ist!

Har ni sett min nya bloggdesign ellaaarh??? är det ine balaaaast???:D!
TUSEN TACK andrea gullunge som har suttit o fixat åt mig! Är sjukt grymt nöjd!!! färgerna o allt e perfaaa! :D!

gdnite peps
with luv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0