vem vet?


såhär såg jag ut idag. voila.
nu sitter ja och lyssnar på lisa ekdahl. hon er ju litte grym allså! det var faktist den första skivan ja köpte alldeles till mej själv! min allra första skiva :) ja var elva år tror ja. innan dess hade jag bara fått typ hits for kids o sån skit tsm med systern min. appropå syster, ja sitter i hennes rum nu o vid hennes dator de betyder att ja självklart sitter o rotar lite bland hennes saker (a) :D sorry jullan! så e de o va lillesyrra på landet.
puss<3

Kommentarer
Postat av: ulrika

Superfin bild på dig!

2008-07-23 @ 09:22:15
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: bajs

här leker vi elin kling ser jag

2008-10-23 @ 19:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0