u make me think i can fly if i try

idag har varit en konstig dag. jupp. finns inte mkt jag kan göra åt det. har varit med marius hela dan o med linnea lite också. ja var med marius i över ett dygn. :) haha att vi inte tröttnade på varann!? fast de va tröttsamt de sista timmarna, hade gått hela dan typ o ja fnissade bara mest hela tiden. :)
åker till grebban o gbg på lördag. jups. ja är en ganska förvirrad själ nu så ja tycker mest att det ska bli skönt på nått konstigt sätt att få åka dit med famlijen (!?) är det verkligen jag som pratar?? :)
just nu känner jag att flyyytttaaaaa! ja vill till ängslullsvägen nuuu!!! det är drygt en månad kvar nu.. det är bara att hålla ut.
vad överdramatiskt allt låter? :) näe

detta hittade jag på whowhatwear, snyggt right? :)
nu ska jag nog hoppa i säng. en dag imorgon oxå!
luuv<3


Kommentarer
Postat av: josefine

snyyyggt!!

2008-07-31 @ 12:34:29
URL: http://jjosefinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0